HTML

Címkék

bufla (1) ellen (1) hurkalé (1) kép (4) mc (1) napiszar (7) szerkesztő (4) videó (1) Címkefelhő

Archívum

Utolsó kommentek

  • Varga Máté Attila: Tisztelt Blog író. November 20.-án felkerült egy fénykép rólam amibe nem adtam beleegyezésem, kiskorú vagyok. Kérem ha tudja az oldalnak az email címét kérem küldje el nekem erre az email címre: var... (2017.11.23. 20:38) Hurkalé82 a leselkedő
  • Utolsó 20

2013.02.11. 17:20 xxxx112 (törölt)

Napiszar ellen

Szevasztok !!!! Én nem kisebb célt tűztem ki magam elé mint megszüntetni a napiszart !!!

most biztosan sokan azt gondolják ez lehetetlen, de összefogással bármi sikerülhet úgy gondolom

ha bárki tud bármit amivel a napiszar lejáratható, népszerűsége csökkenthető az bátran írjon kommentbe, ne féljetek a napiszartól !!!!

Ha tudtok valamit a napiszarról amit kitehetek ide azt küldjétek el a napiszarellen@gmail.hu címre

Szólj hozzá!

Címkék: ellen napiszar


A bejegyzés trackback címe:

https://napiszarellen.blog.hu/api/trackback/id/tr135074739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása