HTML

Címkék

bufla (1) ellen (1) hurkalé (1) kép (4) mc (1) napiszar (7) szerkesztő (4) videó (1) Címkefelhő

Archívum

Utolsó kommentek

  • Varga Máté Attila: Tisztelt Blog író. November 20.-án felkerült egy fénykép rólam amibe nem adtam beleegyezésem, kiskorú vagyok. Kérem ha tudja az oldalnak az email címét kérem küldje el nekem erre az email címre: var... (2017.11.23. 20:38) Hurkalé82 a leselkedő
  • Utolsó 20

2013.02.12. 07:22 xxxx112 (törölt)

Hurkalé82 a leselkedő

hurkalé82 a kedves napiszaros szerkesztő úr fiúkat les a neten :))))

a5e82a3e46d23263c1c0272d004f8c77_thumb.jpg

lássuk csak mi lehet az oka annak, hogy hurkalé ilyen képeket rak ki a szaros oldalra....

irigy, hogy ő nem pózolhat így mert olyan csúnya, hogy a saját anyja is megutálta

nincs barátja akivel így fotózkodhatna hisz egy magányos kukkoló

de az is lehet, hogy egyszerűen csak homofób mert az apja állandóan sexuális kényeztetésben részesítette gyerekkorában

Nos nem tudni mi is a pontos oka annak, hogy hurkalé ilyen képekre élvez, de tény, hogy hurkalé valamiért rajong a saját neme iránt.

1 komment

Címkék: kép szerkesztő napiszar


A bejegyzés trackback címe:

https://napiszarellen.blog.hu/api/trackback/id/tr985075848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga Máté Attila 2017.11.23. 20:38:23

Tisztelt Blog író. November 20.-án felkerült egy fénykép rólam amibe nem adtam beleegyezésem, kiskorú vagyok. Kérem ha tudja az oldalnak az email címét kérem küldje el nekem erre az email címre:
vargamate991@gmail.com
Köszönöm!
süti beállítások módosítása